Peří

pondělí 19. března 2018

Milánská jako modelka

Ahoj :)

Takový drobný dotaz, existují léky na hloupost? Já jen že bych si objednala minimálně kamion :D 
Já normálně úplně vypustila nedělní článek. No jo no, nejsem prostě nejmladší, k tomu sem tam nějaký ten drink a moje mozkové buňky jsou fuč. A to jsem prý měla víc než dobré IQ testy... 

Nevadí, člověk musí umět být kreativní. Snad se nebudete zlobit za jeden článek ala parodie na modelku :)))






A pro ty, co se mnou nesouhlasí to muže být třeba soubor fotek italského Duoma a malé koule na čtyřech kolech :D
Když ale v tom kožichu bylo opravdu teplo, překvapivě ani nepromokl a hlavně, nestihla jsem kvůli němu žádné zvířátko z kůže





Ano, mám buclaté tváře a velký nos, ale letošní zimu me čepice prostě baví. Projdou mi jako vtipný a hlavně praktický doplněk.






A taky by to mohl být článek pro milovníky holubů.
No prostě kdo hledá, najde.





Tak snad Vás to moje modelkování bavilo. Každopádně mi dejte vědět a já si jdu připravit další článek.

Hezky večer 
Ella 

Žádné komentáře:

Okomentovat