Peří

čtvrtek 9. března 2017

Z kudrnáče rovnovláska

Ahojky :)

Měla bych tu jedno udělátko na ty naše hřivy ;)

mít Lidl před domem je super. O víkendu čerstvé pečivo, když něco dojde při vaření (ne že by se zrovna mě něco takového stalo, já raději nevařím vůbec), přijde na Vás mlsná, během dámské jízdy se vypijí zásoby sektu. Asi už všichni chápou ten plus. A teď ten líc, který k rubu patří. Sledujete letáky a minimálně každý měsíc přitáhnete domů něco, co nutně potřebujete. Co jsem potřebovala tentokrát? 
No jen se na to hezky podívejte sami :) 



Že se u mě geny nezapřou je patrné i třeba tím, že mám po dědovi vlnité vlasy, které se mi zcela logicky nelíbí. Mají totiž tendenci být krepaté a neforemné. A tak poctivě rovnám, foukám a občas i žehlím. To je ale pěkná pruda. Tak není divu, že jsem chtěla vyzkoušet žehličkový kartáč. 


Byla jsem dost skeptická, to musím přiznat. Na vlnité vlasy možná, ale na ten můj chemlon?
Jeden kamarád mi kdysi řekl "Jedno z mých pravidel je, nevytvářet si domněnky, mohou být někdy úplně mimo." Měl pravdu, já se tím heslem snažím také v životě držet a ne jen co se kartáčů týče ;)




Předem se omlouvám, že jsem na sebe nenakreslila sexy krasavici, ale každé ráno se vedle mě nebudíte, tak to pro jednou určitě projde. Ukázat jsme Vám to ale musela.


Jak jsem říkala, jsem krepatice. 
Postupovala jsem stejně jako s žehličkou. Nechala jsem vlasy přirozeně proschnout, použila tužidlo po celé délce vlasů a nakonec je v předklonu vyfoukala, aby dostaly trochu objem. Po vyfoukání jsem ještě použila krém na ochranu před vysokými teplotami. 
Pak naprostá klasika, vlasy rozdělila na jednotlivé partie a žehlila. Nebo česala?  


A asi bych také mohla zmínit, že má kartáč display na kterém je k vidění aktuální teplota, který se tlačítky plus a minus nastavit v rozmezí 100 - 180 stupňů.
Říkala jsem si, že když kartáč bude fungovat, tak jen na polovinu vlasů, u kořínků ne, aby se nepopálila pokožka hlavy (což mě nevadí, nejsem až taková afrožena) a na konečcích také ne, protože už nebudou napnuté tak jako zbytek vlasů, který držíte při žehlení. 
Stačí ale vlasy od půlky pročesat trochu víc a v různých směrech, předklo, záklon a je hotovo.




















Závěrem, mě kartáč rozhodně baví. Účes mi přijde přirozeně rovný.
Nejsou to takové ty rovné pruty, ale mají jemný, přirozený tvar bez ztráty objemu. 
Hříva se hezky leskne.



















Je jasné, že nemá tolik využití jako žehlička, která kromě hřebíků umí i vlnky mořských panen.
Ale funguje a svůj účel plní suprově. Za zhruba 380 Kč rozhodně dost muziky.
Mě osobně účes baví a to je asi to nejdůležitější.





















Dejte mi vědět, jestli takové udělátko vlastníte také a jaké s žehlícím kartáčem máte zkušenosti.
Také se ráda dozvím, jak si nejraději vlasy upravujete Vy.

Zase brzy na počtenou :)
Ella <3

Žádné komentáře:

Okomentovat