Peří

neděle 5. února 2017

Princezna Výletnice - Cafe Bar Giraffe

Ahoj všichni,

musím přiznat, že tohle se mi už opravdu dlouho nestalo. Shodou okolností jsem se ocitla v Roudnici nad Labem a narazila tam asi na nejpříjemnější kavárnu za opravdu dlouhou dobu. Takové to místo, které Vám samo o sobě rozzáří oči a vykouzlí úsměv na tváři. 
Příjemné prostředí, milá obsluha, příznivé ceny, no prostě všechno do sebe zapadlá tak, jak má. 
Pojďte se se mnou na skok na kafe :)





















Palec nahoru za design, který je nevtíravý, jednoduchý a útulný. Takové to místo, kde se cítíte jako doma. Cihlový bar, kde v mých představách po večerech sedí lidé nad sklenkou vína. Za barem je aktuální nabídka psaná na tabulové stěny. Nudnou kavárenskou klasiku jako jsou židle a stoly příjemně doplňují gauče a křesla, kde bych se viděla odpoledne s teplým nápojem a notebookem jak pozoruji kolemjdoucí výkladní skříní nebo pročítám knížky, na které není čas.

Kdybych mohla, objednám si klidně celý jídelní lístek. Žádné velké složitosti, ale vybere si opravdu každý. Kromě klasických káv nabízejí vína, cidery, domácí limonády a pro chlapáky dokonce točí i pivo. Kavárna je nekuřácká, což je další plus a co já kvituji, je dobré odvětrání z kuchyně, takže ani jako kuchtík po návštěvě nepáchne.



Co se jídla týče, nadlábnou se masožravci i vegetariáni. Vafle, palačinky na sladko i na slano, pro listožravce saláty, polévky i hlavní jídla. 
Ne nadarmo říkám, že bez kafe nejedu, ale jejich domácí malinovka mi nasadila brouka do hlavy.
Ne že by malinová šťáva s kompotovaným lesním ovocem byla nějaká věda, ale prostě mňam. 


Rozhodně se tady netrpí hlady. 
Mohla bych odpřisáhnut, že palačinka nebyla rozmražená, ale naopak čerstvá. Já měla čtyři druhy sýra a pochutnala jsem si. 
Tím, že jsem tak nějak navyknutá pražským cenám, masové nudličky s čímsi (ta paměť) do stovky, to se jen tak nevidí. 


Ovšem vafle, to byla další povedenost. 
Kromě nich si můžete vybrat nějaký ten dortík, to je jasná věc. 



Přístup do kavárny je bezbariérový, což za mě příjemný fakt. Takže mamky s kočárky mohou vyrazit na odpolední sraz povozů s batolaty.




A mám i podpultové info. Kavárna by se měla objevit i v Praze, což mě osobně moc těší a rozhodně zajdu na žirafí kávu tady u nás v tom hektickém hlavním městě. 

Užívejte klidnou neděli a dejte mi třeba vědět, jestli také rádi objevujete nová místa nebo kam rádi zavítáte za dobrou kávou? 

S láskou a plným bříškem :)
Ella


Žádné komentáře:

Okomentovat