Peří

sobota 15. září 2018

TeriBear Run 2018

Ahooooj,

Jsem ještě plna endorfinu a pozitivní energie, tak se předem omlouvám za sluníčkový článek, ale musí to ven.

Na Instastories jsem Vám říkala, že se chystám na TeriBearRun. Moc jsem se chtěla zúčastnit už vloni, ale nebylo s kým. Letos jsem už na nikoho nečekala a prostě se zaregistroval. A udělala jsem sakra dobře! 


Kdybyste nevěděli o co se jedná, tak jen v jedné větě, je to charitativní běh, chůze, procházka, kdy po uhrazení registrace dostanete čip a můžete ve dne v noci trajdat po vyznačené trase na Vítkově a přispívat tak na Vámi vybranou problematiku, kterou se zabývá Nadace Terezy Maxové. Určitě si o tom přečtěte na jejich webu víc, protože je to zajímavě vymyšlený projekt. 
www.teribear.cz


A tak i já jsem nazula tenisky a šla “běhat”, jakkoliv to zní směšně. Ale nebylo, páč sem tam malém nechala plíce i duši. Jak jsem vysvětlovala Pepovi, mému zachránci, který mě hecoval, pak semniu dal dvě kola a to třetí jsme zvládli tak nějak napůl, rozhodně to nebyla rovinka a chodníky a vodováha k sobě také nepatří, takže to byla pěkná makačka, obzvlášť pro takového pecivála jako jsem já ;)



Atmosféra? Jednoduše skvělá! Tolik lidi, kteří se zastavili, jestli nechci pomoc nebo jen aby řekli, že je super, že jsem také vyrazila, dávali palec nahoru, když jsem je míjela, to tak neskutečně nakopávalo! A vůbec mi nevadí, ze jsem dala tak málo, 4,5 km což byla přesně ta tři kola, co jsem si dala za cíl... Ten zbytek nepočítám, protože mi kluci pomohli a holky rozptylovaly :)
Pepa dal přes dvěstě kilometru, slečna se kterou jsem se seznámila také přes 300, nechápu a klobouk dolů! Člověk nepotřebuje velká jména aby mohl inspirovat ostatní!


Moc mě mrzí, že mi čas vyšel jen na těch par koleček, ale o to krásnější zazitek to byl.
Příští rok jdu znovu a teď si kromě sprchy a Aspirin jdu najít nějakého parťáka na “běhání” protože mě to neskutečně chytlo!


Jo a ještě jedna věc, já to tak úplně neznám, takže o to víc jsem ráda, nikoho jsem tam neznala a všichni byli skvělý! A tak, občas je dobré zvednout oči od dyspleje a zkusit se seznámit s někým reálným, lidi jsou super :) A tak moc děkuji Pepovi, Martinovi a cele jeho bandě za super zážitek!


PS: A mám svůj první puchýř, až tak velká holka já jsem :-P

A ještě jednu věc jsem zapomněla! 
Přidala jsem se k teamu diáře Doller, který je můj nejlepší kámoš a za měsíc si budu pořizovat další :))) Kluci se totiž rozhodli, že částku, kterou vyběhá jejich team zdvojnásobí a to mě fakt ba!


Dělejte dobré skutky, je to skvělý pocit ;)
Pusu Ella 


Žádné komentáře:

Okomentovat