Peří

sobota 2. března 2013

Chvátám . . .

Hezkou slunnou sobotu :)

Mám dotaz. Jak zvládáte rána?

Já doslova trpím . . . Největší výkon je pro mě, už jen otevřít oko :) Má obliba zvuku budíku, je asi stejná, jako sympatie Severní Korei k Americe.






Miluji spaní! MILUJI! Nejraději spím v zimě, zachumláno, rozumíte, topení nehučí, ráno nechrchlám jak tuberák, no prostě bájo. Ale ráno! Vstaňte si z toho vyhřátého pelíšku do té klendry :/ První problém!

Když jdu do práce, tak vstávám před šestou a mé rán,o je tak trochu přímo úměrné ránu obyčejného chlapa :) Já vím, zní to divně!
Vsoukám se z postele, odploužím se vy víte kam. Pak vyzubit, když mám jooo dobrý den, tak se i učešu.

Už jen kvůli tomu, že mám polovinu oblečení  pokoji (VEDLE POSTELE) chci šatnu! Chápejte, obléknout nebo zpátky do postýlky? V podstatě je velice zodpovědné mít místnůstku ( Ha jako malou jo? A kam to všechno nacpeš?) kde není žádné riziko návratu pod peřinu :)

Tak tedy oblékat! Druhý problém! Tady moje mužské ráno dostává ryze ženský ráz. Ale mým problémem CO SI PROBOHA VEZMU NA SEBE! Vás budu nudit někdy jindy. Ostatně, každá z nás to zná ;)

A tím končím. Zbytek mentální energie je v háji... Musím se trochu vytáhnout :) Teď nastupuje na scénu moje milovaná maminka, která v ruce drží termo hrnek s KAFEM.

Celou cestu do práce srkám jako divá abych byla schopná fungovat alespoň na pár hodin. Vypadám jak zombie, který se někam nejspíš stěhuje. Zbytek ranních povinností si totiž  táhnu s sebou. Parfém, deodorant, gumičky, pinetky a hlavně "šmink tašku" .

No jo :/ prostě nejsem schopná přivstat si o pět minut dříve, abych si na hlavu naplácala vlídný obličej. Pět minut v pelíšku! To snad chápete ne?




V disciplíně rychlomakeupu jsem mistr. Je pravda, že si dám ráda na čas, aby to bylo stejné jako na přebalu live stylového časopisu, ale když je potřeba, jsem jak F1. Ani na podmínky nejsem náročná. Jako spolujezdec zvládnu při současném zoufalém stavu české infra struktury ne jen make up, tvářenku a stíny, ale zkrotím i řasenku a dokonce i linky! Takže nějaká krášlící rychlovka v zaměstnání za stolem mi nečiní žádný problém :)

Další samostatnou kategorií je vstávání do školy, ale to si nechám na příště :)

A jak jste na tom Vy?
Stíháte ráno bez paniky a shonu?

Užijte si víkend ;)
Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat