Peří

sobota 13. února 2016

Antidepresiva? Ne děkuji, já raději nakupuji!

Život se skládá z malých radostí. Ta radost je o to větší, když člověk ušetří :)

V pondělí po zkoušce to opravdu potřebovalo vzpruhu. Malý shopping ještě nikomu neublížil!
V NewYorkeru padla do oka mé kamarádce tahle halenka, kterou jsem si nakonec odnesla já. Děkuji :*





Ačkoliv je halenka XS, je poměrně široká, má temně modrou podšívku a temně modrý vršek s barevnými srdíčky. Dlouhé rukávy jsou zakončené knoflíčkem.


 Původní cena: 399 Kč
Cena po první slevě: 299 Kč
Cena po slevě: 139 Kč

No není ten vzor k zulíbání?  



Hodila jsem očko i do H&M. A i odtud jsem odcházela s malou kořistí. Náhrdelník je prostě boží. Viděla bych to na košili s límečkem, nebo s něčím co je bez výstřihu? Já na něco příjdu :)


Původní cena: 249 Kč
Cena po slevě: 70 Kč - jako by to šlo, nechat ho tam ;)



Řekla jsem malé radosti, takže pro tentokrát to je vše. Kéž bych mohla říct, že tomuto mininákupu nepředcházelo několik o chlup větších.

Ale to třeba jindy :)

Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat