Peří

čtvrtek 28. července 2016

Mí letní pomocníci vol I.

Po dlouhé době všechny srdečně zdravím :) 

Ahooooj,

tak jak se Vám daří léto? Já tedy nemám šanci si stěžovat... Kromě dost práce (které je ale vždycky dost) jsem se dala na cestování. Ne že bych nikdy necestovala, ale posledních pár měsíců se mému cestování vyloženě dařilo :) Teď naposledy jsem například byla na Slovensku v Malých Tatrách, které mě naprosto okouzlily.
A protože se teď cítím tak trochu jako Willy Fog, podělím se s Vámi o pár drobností, které si balím s sebou, ale i o ty, které jsou u mě novinkami a já z nich mám takovou radost, že je nejspíš zařadím mezi mé stálice.





Je toho hodně, tak doufám, že na nic nezapomenu :)

1, Můj milovaný počítač Acer Aspire Cloud White 2v1 - Počítač a tablet v jednom je pro mě ideální kombinace. Má skvělou výdrž, elegantní design, dokonce i můj brácha mi ho schválil, to je co říct :)
2, Bábovky od Radky Třeštíkové - Co se týče jejich knížek, nejsem úplně objektivní, miluji její styl psaní, její humor, lehkost se kterou se její knihy čtou . . . 
3, Labello Rose - Když zrovna nemám náladu na rtěnku, je tohle krásně voňavé ideální volba. Příjemně voní a nechává rty heboučké jako okvětní plátky růží :)
4, Cien opalovací sprej SPF30 - Přiznám se, do košíku jsem v Lidlu lahvičku hodila hlavně kvůli balení. Všichni známe krémy a oleje, ale opalovací sprej mě docela překvapil. Je ideální pro ty, kteří nemají rádi pocit mastnoty. Udělá takovou lehkou vrstvu, která není skoro vůbec na kůži cítit, je bezbarvý a po chvíli se vstřebá do kůže, takže ani nevíte, že ho na sobě máte. Jediné co mě trochu překvapilo je vůně připomínající lak na vlasy bezprostředně po nastříkání. 
5, Willkinson holítko - Nemusím nikomu vysvětlovat, proč :) Proti gustu a tak dále, ale já jsem jasná, hladké nohy, to je základ . . .. 



6, Sony Walkman - Je to moje milovaná empétrojka, poškrábaná, otlučená, ale moje. Tenhle poklad mi nikdy nesmí chybět v kabelce. Mám jí už opravdu dlouho a je se mnou v dobrém i ve zlém, zvedne náladu, uklidní, uspí . . .
7, Astor Soft Sensation 404 Nude - Jedna z mála Nude rtěnek, ve kterých si nepřipadám jako umrlec. Přijde mi, že já a NUDE rty moc k sobě nejsou, ale tahle broskvo-lehce-perleťová krasavice mě moc baví a na léto je prostě suprová. Na IG @dnes_se_licim jí najdete v jednom z líčení o které se moc ráda dělím :)
8, Sephora Blemish-Fighting roll-on gel - Můj zachránce a nejlepší kamarád. Vždy, když se objeví nevítaný projev puberty, stačí potřít a jsem zase za dospělce.
9, Le Luxe obličejový olej - Jsem typický mastňák, to znamená, že kdykoliv to jde, je moje pleť lesklá, až je mi do pláče. Tahle lahvička mě ale opravdu baví! Nechá mojí pleť tak heboučkou, vyživenou a provoněnou. Stačí tři kapky a jde se :) Bez pocitu mastnoty.
10, Avene minerální voda ve spreji - Přijde mi, že o termálních vodách ve spreji bylo řečeno naprosto vše, tak jen letem světem. Osvěží v horku, hydratuje vysušenou pokožku, je skvělý pomocník při nanášení make upu, zklidňuje podráždění. Aplikuji přímo na pokožku, na houbičku při zapracování korektoru nebo na štětec při nanášení make upu. 



11, Sally Hansen I Pink I Can 510 - Přiznání, ještě jsem ho nevyzkoušela a to ho mám doma takovou dobu. Mě to lakování hold nějak nebaví, no... Já vím jsem ostuda, ale určitě se polepším. Ten odstín je každopádně naprosto boží! 
12, Sephora Ultimate brightening sérum - Je to lehký fluid, který krásně rozzáří pokožku. Mám sklony k zarudlým flekům v obličeji, tohle sérum je jako zmizík.
13, Syoss Repair Therapy - Hlásá redukci lámavosti vlasů až o 98%. Já si jí pořídila cestou na Slovensko, protože mi cestovní maska na vlasy došla a bez kondicionéru nebo masky vylézt ze sprchy prostě nemůžu. Zkusila jsem jí párkrát, takže ještě nemám objektivní názor, ale zatím mohu říct, že příjemně voní, vlasy nezatěžuje a myslím, že budeme kamarádky.
14, Essence Prettifying LipOil Light Feeling - Voní jako třešňové žvýkačky, díky bohu nemá žádnou příchuť, je s jojobovým olejem a já ho prostě miluju. Chtěla jsem si pořídit bezbarvý lesk na rty, ale ne-e děkuji, mám tuhle krasavici, která se vůbec neslepuje rty, neroztéká se, nechává rty krásně hebké a vyživené.
15, Dove Original Antiperspirant - Nemohu si pomoct, ale použití deodorantu/antiperspirantu je pro mě stejně samozřejmé, jako vyčistit si zuby, obléknout se, zapálit si cigaretu (neplatí pro nekuřáky), no prostě cokoliv co děláte s naprostou samozřejmostí. Já osobně bych nerada otravovala život ostatním.



16, Sephora Cream Lip Stain odstín 03 - Miluji, miluji, miluji! Asi jediná tekutá rtěnka, která mi vyhovuje. Neloupe se, nepraská, nevysušuje, skvěle drží a je prostě boží. Mám několik odstínů a věřím tomu, že svůj arzenál ještě rozšířím.
17, Le Luxe tělový olej - Překvapivě příjemný olej, který hezky voní, moc nestojí a dělá co má. Je lehký a snadno se roztírá, poměrně rychle se vstřebá, příjemně voní. 
18, SelfieStick - Léto, vzpomínky, zážitky... Je potřeba si všechny ty pozitivní momenty zaznamenat ať je co vytáhnout, když nemáme zrovna pozitivní období :)
19, Orbit - jsem jednoznačně v zeleném týmu :) Jednání, líbačka, oběd nebo prostě jen tak, jedna z naprostých nezbytností.

20, Essence paletka Glow Must Go On! - Měla jsem ji vyhlídnutou nějakou dobu a jsem ráda, že jsem si jí nakonec odnesla domů. Bronzer je skvělý a z rozjasňovače jsem naprosto nadšená, dva týdny jsem nenosila jiný :) Stíny které jsou v balení, bych tam ani nepotřebovala.


Je toho ale mnohem více a tak se těšte brzy na pokračování!!!



A jedna pro pobavení, aneb když máte nenechavého čtyřnohého vlezlouna který musí být u všeho :) 
Zdravíme tedy s Daffne a přejeme krásné letní dny . . . .

Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat