Peří

úterý 1. března 2016

Plán od neplánovače - Jak bude vypadat blízká budoucnost

Báze, řasenky, stíny, rtěnky, to je prostě moje. Někdo chodí běhat, někdo umí zacházet s flexou, někdo zase zpívá. Já jsem zamilovaná do barviček, stínů, rozjasňovačů a korektorů.
Hned na začátku musím upozornit, nejsem žádný profík, jen posedlý lajk. I po těch letech nanášení řasenky, dokáži kartáček patřičně obtisknout na víčko, aniž by to byl umělecký záměr :)
Každopádně mě to obličejové vybarvování opravdu baví a nějak vnitřně naplňuje. 
Tak si myslím, že to má něco společného s faktem, že nenamalovaná prý vypadám jako můj tatínek. Nic proti tati, ale která holka by chtěla vypadat tak trochu jako chlap. Také to bude možná tím, že mám velký nos, který je potřeba tak trochu korygovat ( opět, děkuji tati! ). Nebo to budou ty světlé řasy? No, to je asi jedno. Prostě mě to moooc ba!
Nikdy jsem nebrala drogy a v horizontu sedmdesáti let to ani neplánuji, takže nějaká ta rtěnka mi přijde jako docela rozumná investice.
Ano, můj kosmetický arzenál sice nečítá jen jednu rtěnku, to musím uznat, ale co, každý to máme hozené jinak no...

A tak jsem si řekla, že by asi nebylo špatné, kdybych se podělila o svůj koníček s ostatními, kteří by o něj mohli stát. Já sama se moc ráda inspiruji instagramem, facebookem a youtubem ostatních, a tak mě napadlo, že by bylo super vytvořit fotogalerii plnou inspirace. Pro začátek plánuji trápit odběratele fotografiemi mé osoby, ale budu moc ráda, když se semnou, do budoucna snad i s námi, podělí ostatní milovnice a samozřejmě i milovníci make upu :)





Takže kdyby Vás nápad zaujal, budu moc ráda, když si mě najdete na IG jako @dnes_se_lícím ještě raději budu, když se i Vy pochlubíte fotkou s označením #dneselíčím. Na FB jak jinak než Dnes se líčím a bude milé, když mi pošlete fotky nebo nějaký líbesbríf na dnesselicim@gmail.com.

A když už jsme u těch internetových vymožeností, na FB najdete i stránku PrincesElla01, která se už brzy propoji s blogem i jeho líčící sestřičkou. A koho by zajímal nejen můj blok a jeho alternativy, ale také něco málo osobnějšího, na IG mě můžete najít jako @ellavan01. No a pro spisovatele nesmí chybět ani mail princesella01@gmail.com.



Ale hlavně nezapomeňte sledovat samotný blog ;) 
Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat